Witaj!

Nowy rok, nowe postanowienia...

Zacznę od tego, że wcześniej funkcjonowałam pod nickiem: *starlight*. Być może znacie mnie z blogów takich jak: "Wyznania Bookholiczki", "Who Am I?", czy też "Inna". 

Niestety moje wcześniejsze blogi nie funkcjonowały tak jak powinny. Nie będę się tłumaczyć brakiem czasu, czy też innymi głupotami. Po prostu nie wypaliło, koniec kropka. Ten rozdział został już zamknięty, ale dlaczego nie rozpocząć całkowicie innego bloga, który byłby bardziej dopracowany, a posty pojawiałyby się regularnie?

Właśnie taki jest mój zamysł i mam nadzieje, że wesprzecie mnie w tym, bo nic bardziej nie motywuje do pisania niż świadomość tego, że ktokolwiek to czyta. 

Trzymajcie za mnie kciuki, dodawajcie się do obserwatorów i wyczekujcie nowej notki ;) (Co niedziele lub nawet częściej będzie pojawiać się nowy post).

Buziaczki, Książkoholiczka ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

K jak Książka © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka